
Vannak játékok, amik már az első verziójukkal elérnek mindent. Egyszerű, de hatékony kezelőfelület, izgalmas játékmenet, fordulatos történet, változatos egységek, stb... A Warcraft szériának csak a 3.-ra sikerült mindez.
Egyetlen hibát tudnék csak mondani a játék kapcsán, az viszont elég nagy szívfájdalmam: a grafika 3D-s. Ugyan nem egy Dawn of War, vagyis nem fogatható össze és vissza, cserébe ugyanúgy ronda.
Mivel a kamera általában a szokásos 80 fokos dőlésszögből figyeli az eseményeket, ezért elsőre nem is szembetűnő. Viszont döntsük csak kicsit meg! Azonnal látszik például a füvön, hogy nem szálanként van odarakva. A víz (főleg a vízesés) a Quake 1-es időket idézi, ami elég gáz. No nem azért mert én most 2008-ban vettem elő a játékot megint, hanem mert ronda.
Az ilyesmit egy 2D-s stratégiában pedig könnyű orvosolni. Hadd emlékezzünk meg most akkor egy perc néma csenddel a Baldur's Gate 2 szépségéről. :-p
Mivel a kamera általában a szokásos 80 fokos dőlésszögből figyeli az eseményeket, ezért elsőre nem is szembetűnő. Viszont döntsük csak kicsit meg! Azonnal látszik például a füvön, hogy nem szálanként van odarakva. A víz (főleg a vízesés) a Quake 1-es időket idézi, ami elég gáz. No nem azért mert én most 2008-ban vettem elő a játékot megint, hanem mert ronda.
Az ilyesmit egy 2D-s stratégiában pedig könnyű orvosolni. Hadd emlékezzünk meg most akkor egy perc néma csenddel a Baldur's Gate 2 szépségéről. :-p
Nincs szebb mint a terjeszkedő káosszal legyőzni az ellenséget, lerombolni minden építményét és elvenni az aranybányját.
VálaszTörlésMindezt csupán azért, hogy még tovább terjeszkedjünk és meg több ellenséget győzzünk le, romboljuk le az épületeit és vegyük el az aranybányáját.
Valamiért most elakadtam vele. Kicsit meguntam asszem, mert sok idő megcsinálni egy pályát, ahogy egyre nehezebb már a játék és halad előre a sztori.
VálaszTörlés