:: MENÜ :: [W]HOME :: [W]Hírek :: [N]Helyzetjelentés :: [E]Filmesztétika :: MENÜ ::

szerda, november 11, 2009

Rémségek cirkusza


Nagyot bukott a Rémségek cirkusza. Mondjuk ezt én már akkor megmondtam, amikor láttam az előzetest. Sok emberrel beszéltem erről, akik látták. Még az is csalódott, aki a könyvet nem is olvasta. Állítólag teljesen elrontották az egész filmet...meg fogom itthon nézni. És bár tudom, hogy rossz a film, végig fogom szenvedni, mert nagyon érdekel, hogyan oldotta meg a rendező az első 3 könyv megfilmesítését.


Komolyan...így elszúrni egy olyan filmet, amiből simán kihoszhattak volna egy kasszasikert a könyv alapján, mert az történetesen tök jó. Na mindegy, majd kiderül, amikor láttam a filmet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Akkor is írhatsz kommentet, ha nem vagy tag.
Néha pedig előfordul, hogy "a kért műveletet nem tudja végrehajtani". Hát ilyenkor újra kell próbálkozni. Eskü nem az én hibám. :-p
Szóval írj kommentet bátran. :-D