:: MENÜ :: [W]HOME :: [W]Hírek :: [N]Helyzetjelentés :: [E]Filmesztétika :: MENÜ ::

hétfő, november 09, 2009

Twinform


Még sosem írtam kritikát weboldalról. Most megteszem, mert nagyon kellemeset csalódtam egy Twilight-al kapcsolatos oldalban.

Mostanában elkapott a Twilight-láz (az egyik barátnőmnek köszönhetően:)) és elkezdtem oldalakat nézegetni a témával kapcsolatban. Sokat végigböngésztem (főleg magyarokat) és sok idő eltelt mire megtaláltam egyet, ahol minden nap van új hír, kedvesek az oldal szerkesztői (engem is tártkarokkal fogadtak, amikor először írtam nekik), áttekinthető az oldal (némely oldalt néha alig láttam át) és ha valamit keresek vagy gondom van egyből segítenek. És ami a legfontosabb: soha nem láttam "veszekedést" sem (gondolok itt olyanokra, hogy valaki kifejti a véleményét - legyen az pozitív vagy negatív - nem kötnek bele. Persze vannak viták, de azokat is udvariasan szokták kezelni).
Kevés ilyen oldal van. Én legalábbis kevés ilyennel találkoztam. És ez a weboldal amiről szó van, nem más mint a
http://twinform.blogspot.com/.
Rengeteget dolgoznak a tulajdonosai rajta, hogy minél több infót tudjunk meg a Twilight-világáról. Fordítanak, hírek után vadásznak stb.. ami persze alapdolog, ha weboldal indításába kezdessz, de ilyenfokú lelkesedést kevés helyen látok.

Ajánlani tudom bárkinek, aki szereti a Twilight Saga-t, mert itt tényleg mindent megtud róla, amire kíváncsi.

1 megjegyzés:

  1. Komolyan, én rajta lennék, ha egy kicsit extrának gondolnám a twilight-ot. :-p

    VálaszTörlés

Akkor is írhatsz kommentet, ha nem vagy tag.
Néha pedig előfordul, hogy "a kért műveletet nem tudja végrehajtani". Hát ilyenkor újra kell próbálkozni. Eskü nem az én hibám. :-p
Szóval írj kommentet bátran. :-D