:: MENÜ :: [W]HOME :: [W]Hírek :: [N]Helyzetjelentés :: [E]Filmesztétika :: MENÜ ::

péntek, december 18, 2009

The Big Bang Theory főcímzene

Gondolom sokan nézik a "The Big Bang Theory" sorozatot, ami egyébként tök jó. Ma megtaláltam az egész főcímzenét (eddig csak részletet találtam). Nem tudom ki hallotta már, de nekem nagyon tetszik:



Egyébként leszinkronizálták...a magyar címe: Agymenők. Van már egy ilyen filmcím. Miért kell ugyanolyan nevet adni egy sorozatnak? Mert ha lenne köze hozzá, akkor rendben van, de semmi. Oké, régi film, de én akkor is ismerem és rögtön az ugrott be. Egyébként a szinkron nem is olyan szörnyű. Bár csak részletet láttam és őszintén én sokkal - de sokkal rosszabbra számítottam. Egyedül Sheldon az, akinek a hangja kibírhatatlan:(

Akit érdekel itt belehallgathat:

1 megjegyzés:

Akkor is írhatsz kommentet, ha nem vagy tag.
Néha pedig előfordul, hogy "a kért műveletet nem tudja végrehajtani". Hát ilyenkor újra kell próbálkozni. Eskü nem az én hibám. :-p
Szóval írj kommentet bátran. :-D