:: MENÜ :: [W]HOME :: [W]Hírek :: [N]Helyzetjelentés :: [E]Filmesztétika :: MENÜ ::

szerda, január 13, 2010

How I Met Your Mother


Tegnap volt a How I Met Your Mother 100. része. Ezt is megélte a sorozat, mondjuk ezt azért gondoltam. Maga a rész úgy összességében nem volt a legjobb, vagyis inkább azt írom, hogy volt már jobb rész is. De ebben az epizódban a színészek előadtak egy jópofa musical-es produkciót, ami szerintem nagyon jól sikerült. Mindenkinek tök jó hangja van és nagyon illett hozzájuk ez az előadás.

Azóta többször meghallgattam, mert nagyon fülbemászó a dal. Íme a videó:

1 megjegyzés:

  1. Hát ööööö, az én fülemet inkább irritálta, but that's okey. Kinek a papné, kinek az öltöny... :-p

    VálaszTörlés

Akkor is írhatsz kommentet, ha nem vagy tag.
Néha pedig előfordul, hogy "a kért műveletet nem tudja végrehajtani". Hát ilyenkor újra kell próbálkozni. Eskü nem az én hibám. :-p
Szóval írj kommentet bátran. :-D