:: MENÜ :: [W]HOME :: [W]Hírek :: [N]Helyzetjelentés :: [E]Filmesztétika :: MENÜ ::

kedd, június 08, 2010

Harry Potter 7 előzetese


Ha csak feleannyira lesz jó a film, mint ez az előzetes, akkor szerintem érdemes megnézni. Ez a trailer feébresztette bennem a Hetedik rész izgalmait, amit átéltem akkor amikor olvastam. Annyiszor csalódtam már a Harry Potter filmekben...csak remélni tudom, hogy ez valóban jó lesz.

1-2 infó a 7. filmről:
A könyv annyira hosszú és annyi minden történik benne, hogy a készítők úgy döntöttek, 2 filmet csinálnak belőle. Az első 2010. november 19-én, a második 2011. július 15-én lesz a mozikban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Akkor is írhatsz kommentet, ha nem vagy tag.
Néha pedig előfordul, hogy "a kért műveletet nem tudja végrehajtani". Hát ilyenkor újra kell próbálkozni. Eskü nem az én hibám. :-p
Szóval írj kommentet bátran. :-D